Thursday 18 August 2011

Naica Cave Mexico

Dah lama aku nak search cari gambar-gambar naica cave ni...aku tahu pasal tempat ni pon daripada lec aku....dia bagitau tempat yg banyak kristal mcm dalam smallvillle(superman) tu memang wujud kat dunia.korang percaya x?? tempat tu ada kat mexico(lec aku kata,,semua benda yang pelik-pelik ada kat mexico,pelik betul)
Jadi, cakap banyak pon xguna jugak, jom tengok 1 of the weird things kat dunia:
camne???xpercaya lagi? 
cantik tol kristal bentuk diamond tu,berkenan lak.hehehehe....

nampak semua researcher tu??besar giler kot gua ni...

gembiranya dia dapat masuk gua ni.=P


hah?? camna?? lau korang nak layan lebih banyak gambar naica cave ni, cari la kat google or yahoo...oh,lupa nak bagitau, yang kita xleh masuk lebih pada 5 minit, sebab suhu kat dalam gua ni 50'C. Kalau xpercaya pergi la Mexico...masuk sendiri....hehehehehe......tu jelah tuk ari ni kot....=)




No comments:

Post a Comment