Sunday 23 October 2011

Nyum Nyum Nyum..........

     Hehehehe.......wazzup wazzup korang???Jangan sampai kepala berasap..........hahaha...erk???apa???Tak lawak? Okay fine.......hehehe...Lapar tak??hehehe....Sapa suruh korang tak makan sebelum baca blog nih...hahaha....
                                                           Nampak sedap tak??


  Well well well....tajuk entri ni nyum nyum nyum.......So, gambar kat atas tu gambar burger yang adik aku belikan tuk aku...jangan jeles...hehehe...Dia beli kat kawasan rumah aku...
  Serius sedap burger ni...hehehe...sayur dia banyak...ada kubis,ada timun,ada salad, ada bawang n tomato....Pastu daging burger tu dia celup ngan sos BBQ, taruk mayonis n sos...perghh!!!Terasa lagi dalam mulut aku...hehehehe...best weh.....harga dia??Cuba ar teka....hehehe.....Tak mau teka???Chaiittt...korang ni memang lar.dasar pemalas.............hahaha..harga dia RM1.70...murah tak???abes satu burger ni memang kenyang giler....hehehe...Jom tengok gambar burger yang aku amek ni ek...hahaha..
   By the way....ada satu lagi tu macam prosperity burger...yang tu aku makan hari laen...tapi serius sedap...korang layanzz lar gambar ni...lau yang lapar tu aku rasa akan bertambah lapar bila tengok....So,sediakan makanan depan korang.hehehe....>_<
tu nampak tak???besor gilow burger dia...memang berbaloi..>_<

best best best....:D

Zoom....hehehe.....

ni lak yg aku kata prosperity burger tu..harga dia rm3.50..beesttt gak...hehehe...

amacam??menyelerakan tak??

Lau nampak tak menyelerakan tuh maknanya aku tak pandai amek gambar....huhuhuh...so, that's all for this entry I think...So.......tong....sotong???eh eh...silap silap..hehehe...So, good nite korang...makasih lar sudi singgah di blog ni....baca entri merapu aku ni..heheheh...sayang korang...:)



4 comments:

  1. Hehehehe......best best best....>_<
    sedap sangat2...murah pown murah...>_<

    ReplyDelete
  2. aku memang terliur dah tengok gambar yg hang ambik nie...tapi tapi tapi... tak suh tengok ja? bagi la satu kat aku.... huhu

    ReplyDelete
  3. amboih.........haahhaha.....lau aq nk bagi kat ang yg jauh nun di utara tuh,berkulat dulu baru sampai.....hahaha......>_<
    lau ang maai klntn tmpt tu ada agi,aq blnja...;)
    hahaha

    ReplyDelete